#
| Thumb |
Description |
Info |
Linked to |
351 |
| Bosschaart Nicolaas Hermanus
|
Owner of original: Tilly Treur
|
|
352 |
| Bosschaart Nicolaas Pieter
|
|
|
353 |
| Bosschaart Nicolaas Pieter
|
Owner of original: Geneasites : MyHeritage, GenealogieOnline enz
|
|
354 |
| Bosschaart Nienke
|
|
|
355 |
| Bosschaart Nienke
|
Owner of original: FB
|
|
356 |
| Bosschaart Nienke Nienke wint in 2013 de Simon Stevin - Gezel prijs. Proficiat
Jaarlijks reikt STW drie prijzen uit, vernoemd naar Simon Stevin: Meester, gezel & leerling. Ze zijn bedoeld voor promovendi, net-gepromoveerden en prominente senior-onderzoekers. In alle gevallen bekronen ze de combinatie van onderzoek en valorisatie van resultaten uit dat onderzoek, bij jonge onderzoekers als stimulans, bij senior-onderzoekers als bekroning.
Simon Stevin Gezel is een eretitel die Technologiestichting STW sinds 2005 verleent aan zeer veelbelovende jonge onderzoekers die het jaar daarvoor gepromoveerd zijn op een STW-project. Deelname is alleen op voordracht van de projectleider. Deze moet aannemelijk maken dat de kandidaat een excellent onderzoeker is die met succes werkt aan de valorisatie van de onderzoeksresultaten.
De laureaten ontvangen een bedrag van een vijfduizend euro, vrij te besteden aan een activiteit die past binnen de doelstellingen van STW. Ook ontvangen zij een gegraveerde spiegel van kunstenaar Frans Snik.
Bron: http://www.stw.nl
|
Owner of original: FB
|
|
357 |
| Bosschaart Pascal as pro football player Feyenoort
|
|
|
358 |
| Bosschaart Pascal
|
|
|
359 |
| Bosschaart Patrick
|
Owner of original: Sociale Media Facebook, Linkedin, enz
|
|
360 |
| Bosschaart Pauls
|
Owner of original: Sociale Media Facebook, Linkedin, enz
|
|
361 |
| Bosschaart Peter
|
Owner of original: Sociale Media Facebook, Linkedin, enz
|
|
362 |
| Bosschaart Peter
|
Owner of original: Sociale Media Facebook, Linkedin, enz
|
|
363 |
| Bosschaart Peter
|
Owner of original: Sociale Media Facebook, Linkedin, enz
|
|
364 |
| Bosschaart Peter Peter is zaakvoerder van 1,2..8 Entertainment in Nieuwegein.
1,2..8?
Waarom gewoon doen als het leuker kan?! Onder het motto ‘gek is goed, maf is beter’, trekken jeugdvrienden Peter Bosschaart en Chris Gerritzen de stoute clownsschoenen aan. Als Klaas Pindakaas en Sjakie Stinksok veroveren ze met hun ludieke kindershow in razend tempo campings in het hele land. Omdat tellen een stuk sneller gaat als je een aantal cijfers overslaat, tellen de clowns van 1 naar 2 meteen maar door naar 8. Kinderen nemen dit massaal over en 1,2..8 Entertainment is een feit.
Van feestanimatie naar volwaardig entertainment
De aanvragen belanden in een stroomversnelling en al snel kunnen de twee vrienden het alleen niet meer aan. Gelukkig trekken zij met hun aanstekelijke concept van heinde en verre de meest ludieke entertainers aan. Met in haar kielzog jongleerkampioenen, vuurspuwers, internationale circusartiesten, ballonnenclowns, steltlopers, muzikanten en ander artistiek gespuis, vergaart 1,2..8 een wonderlijk artiestenbestand met een schat aan talent. Ook clown.nl, de website met de leukste clowns van Nederland, ziet het levenslicht.
Projecten en promotie
Niet vies van een uitdaging, stort 1,2..8 zich voor elke aanvraag vol overgave in het diepe. Humor en perfectionisme gaan hand in hand: de opdrachten worden steeds omvangrijker en complexer van aard en de expertise groeit gestaag. Het draait niet langer alleen om animatie, maar ook om catering, aankleding, techniek, beveiliging, facilitering en logistiek. Meer handen zijn nodig, dus er komt personeel in dienst. Met de manier waarop de 1,2..8’ers invulling weten te geven aan bedrijfsevenementen, festivals, winkelcentrumpromotie, schoolprojecten en themadagen, groeien ze uit tot een uniek en volwaardig speler op de entertainmentmarkt. Inspelend op de moderne consument ontwikkelde 1,2..8 een unieke online marketingstrategie. Met de inzet van Social Media en persoonlijke e-mailaanbiedingen en –acties, kunnen winkelcentra zo doelgerichter en effectiever hun (potentiële) klanten bereiken. Deze insteek blijkt succesvol en maakt 1,2..8 koploper op het gebied van online winkelcentrumpromotie.
Entertainment als educatietool
Zo’n 15 jaar onderweg, bouwde 1,2..8 een schat aan ervaring op. En met zoveel gespecialiseerde kennis in huis kon het niet uitblijven dat hen gevraagd werd die te delen. Eerst als gastdocent voor specifieke thema’s, maar al snel volgde vanuit verschillende ROC’s het verzoek om complete lesmodules in te vullen. Het lesgeven maakte 1,2..8 zo enthousiast dat zij meerdere lesprogramma’s ontwikkelden voor alle vormen van onderwijs. Met inmiddels ieder schooljaar zo’n tien vakdocenten voor de klas, vormt educatie met een glimlach nu een belangrijk onderdeel van het bedrijf. Omdat ook vanuit het bedrijfsleven steeds meer de vraag kwam naar ludieke workshops of teambuildingsuitjes, breidde 1,2..8 hun educatie-concept verder uit met doordachte, toegespitste workshops: onvergetelijke leermomenten met een knipoog.
1,2..8!
Uw wensen, onze mensen! 1,2..8 gaat altijd op zoek naar de creatiefste, best passende invulling voor uw evenement, zonder daarbij de kwaliteit uit het oog te verliezen. Wie zeker wil zijn van entertainment, promotie of educatie waar nog lang over wordt nagepraat, hoeft dus niet verder te zoeken. Die telt gewoon tot 1,2..8!
1,2..8 Entertainment
Drenthehaven 24
3433 PB Nieuwegein
T: 030 601 7228
E: info@128.nl
Andere links:
clown.nl
FeestEntertainer.nl
Kookkidz.nl
128people.nl
|
Owner of original: Sociale Media : Facebook, LinkedIn etc
|
|
365 |
| Bosschaart Petra
|
|
|
366 |
| Bosschaart Phoebe
|
|
|
367 |
| Bosschaart Piet Piet zijn hobby en passie is de duivensport met een eigen website over zijn duiven en kleinkinderen die graag meehelpen
|
Owner of original: Bosschaart Piet FB
|
|
368 |
| Bosschaart Piet
|
Owner of original: Geneasites : MyHeritage, GenealogieOnline enz
|
|
369 |
| Bosschaart Piet Piet is een ervaren commercieel manager met leidingevende- en sales ervaring in werving en selectie, uitzenden, detacheren en re-integreren. Hij is goed in conceptueel denkwerk.
Piet beheert enkele websites:
SollicitatieWerkBoek:
Het "Sollicitatiewerkboek" leert je snel de weg naar een nieuwe baan te vinden. Het is geschreven voor iedereen die net zonder werk zit en wordt geconfronteerd met het begrip "arbeidsmarkt". Zoek daar je weg maar eens! Helaas heb je als nieuwe werkzoekende vaak weinig zicht op alle mogelijkheden om in contact te komen met een nieuwe werkgever. Op basis van ervaring met werving, selectie, bemiddeling, detachering en re-integratie hebben we daarom dit werkboek geschreven.
De website geeft een voorproefje van het werkboek: Vacature sites / Jobhunten / Ken jezelf / Brieven en CV's / Digitale arbeidsmarkt / Voorbeeldbrieven / de flexibele schil / enz.
Het Sollicitatiewerkboek is een praktisch boek met een beetje theorie en is op deze site te bestellen. Voor 13,95 euro incl. BTW ligt het bij je in de bus.
Het sollicitatiewerkboek: ISBN 978-90-818487-0-1, 85 pagina´s op A4 formaat.
WebWideWork: Recruiting voor de Diehards.
WebWideWork: recruit, werft en selecteert technische profielen in Rotterdam: werkvoorbereiders, Sales Engineer, technisch inkoper, enz.
Deze site geeft ook heel wat info: Van personeelswerving naar recruiting / Search is niet langer "executive" / No Cure - No Pay / Vragen Opdrachten Sollicitaties. Kijk voor vacatures op de website zelf.
Voor meer info over Sollicitatiewerkboek en WebWideWork
E: bosschaart@webwidework.com
M: 0031 (0) 624 689 673
|
Owner of original: Piet Bosschaart
Date: 2016
|
|
370 |
| Bosschaart Pieter Bosschaart Pieter is in 2016 founder of two creative agencies called Mr.Prezident (Prezi presentations) and Fresqo (animation, illustration, identity). Both agencies are on a mission to make B2B communication just as exciting as B2C communication. Mostly by using visual storytelling and content visualisation techniques. We make the complex simple so our clients will have an impact.
Mr.Prezident is an Amsterdam, New York and Singapore based creative agency focusing on Prezi design. We create presentations to amaze and activate people. We are official Prezi expert and proud winner of the Prezi awards 2014 and 2015. Our head office is situated in the beautiful Marjella church in Amsterdam Oost.
Fresqo is an Amsterdam, New York and Singapore based creative agency; a team of natural born storytellers that live and breathe design. We love stories and push ourselves on a daily basis to make them more likeable, memorable and shareable.
Let’s win the battle for attention: Everybody has a story to tell, so how do you stand-out? We can help you win the battle for attention. By making it simple. We create easy to understand and engaging visual stories to make people smile, listen and interact.
|
Owner of original: http://www.mrprezident.com
|
|
371 |
| Bosschaart Pieter
|
Owner of original: Sociale Media : Facebook, LinkedIn etc
|
|
372 |
| Bosschaart Pieter Gerard
|
Owner of original: Geneasites : MyHeritage, GenealogieOnline enz
|
|
373 |
| Bosschaart Pieter Gijsbertus
|
|
|
374 |
| Bosschaart Pieter Marinus
|
|
|
375 |
| Bosschaart Pieter Marinus
|
Owner of original: Tilly Treur
|
|
376 |
| Bosschaart Pieter Nicolaas
|
Owner of original: Bosschaart Ruud FB
|
|
377 |
| Bosschaart Pieternella
|
|
|
378 |
| Bosschaart Pieternelle
|
Owner of original: Sociale Media : Facebook, LinkedIn etc
|
|
379 |
| Bosschaart Pim
|
Owner of original: Bosschaart Willem FB
|
|
380 |
| Bosschaart Quintus
|
|
|
381 |
| Bosschaart Rebecca
|
Owner of original: Zoons & Dochters Familiebijeenkomst 1994
Date: 1994
|
|
382 |
| Bosschaart Reijer
|
Owner of original: Sociale Media Facebook, Linkedin, enz
|
|
383 |
| Bosschaart Remi
|
|
|
384 |
| Bosschaart Remi Remi maakt zijn eerste sprong
|
Owner of original: Bosschaart Ruud FB
|
|
385 |
| Bosschaart Reyer
|
|
|
386 |
| Bosschaart Ria
|
Owner of original: Sociale Media Facebook, Linkedin, enz
|
|
387 |
| Bosschaart Ria
|
Owner of original: Sociale Media : Facebook, LinkedIn etc
|
|
388 |
| Bosschaart Rody
|
Owner of original: Bosschaart Ruud FB
|
|
389 |
| Bosschaart Rogier Rogier did some major research on this branch.
|
|
|
390 |
| Bosschaart Rogier Bosschaart Rogier is topmodel voor oa. Prada. In 2006 was hij het gezicht naast Prada's nieuwste fragrance Infusion d'Homme.
|
|
|
391 |
| Bosschaart Rogier
|
Owner of original: Sociale Media Facebook, Linkedin, enz
|
|
392 |
| Bosschaart Rogier
|
Owner of original: models.com & fashionencyclopedia.com
Date: 2016
|
|
393 |
| Bosschaart Rogier Rogier Bosschaart is geboren in 1986 in Amsterdam.
Hij heeft blond haar, blauwe ogen en meet 1m87.
Rogier Bosschaart heeft al gewerkt voor top designers als Miu Miu en de Belgische Dries Van Noten.
Sinds 2006 is hij al professioneel model voor klanten als:
Arena Homme + (2008), Black Book Magazine (2009), Calvin Klein (2008), Carven (2015), Cerruti (2012), Christophe Lemaire (2016), Dapper Dan Magazine (2014), Dazed Magazine (2009), Document Journal (2014), Ermenegildo Zegna (2014), Gianfranco Ferre (2008), Haider Ackermann (2016), i-D Magazine (2011)
Intermission Magazine (2010), Jil Sander (2015 2014), L'Officiel Hommes (2013)
L'Officiel Hommes Germany (2015), L'Officiel Hommes Italia (2014)
Loewe (2008), Man About Town (2012 2011 2009), models.com (2016), Mulberry (2008), Paul Smith (2016), Pen Magazine (Japan) (2010), Prada (2016 2009 2008), Rick Owens (2012), The New York Times Style Magazine (2009), Vetements (2016), Vogue Hommes Japan (2009) en WSJ (2015)
Bron & Meer info over Rogier Bosschaart op models.com
Agencies: Rogier Bosschaart is signed with Unique Denmark Copenhagen, FM Agency London, Elite Milan, Success Models Paris and VNY Model Management New York.
Work History by Year:
In 2006 Rogier Bosschaart signed with Why Not Agency in Milan and he walked the spring shows for Junya Watanabe and Dries Van Noten in Paris.
In 2007 he signed with VNY Management in New York, he walked the falls shows for Prada and Marni in Milan, he walked the fall show for Miu Miu in Paris, he became one of the faces of Prada, he walked the spring show for Ann Demeulemeester in Paris, he appeared in an editorial for Vogue Italia, he appeared in the winter issue of Pop and walked the spring show for Marc by Marc Jacobs in New York.
In 2008 he opened and closed the fall show for Prada in Milan, he was photographed for Mulberry, Calvin Klein and GF Gianfranco Ferre, he modeled the fall ad campaign for Loewe, he signed a contract for Prada Infusion d’Homme fragrance, he walked the spring shows for Duckie Brown, Rad Hourani, 3.1 Phillip Lim, Obedient Sons, Marc by Marc Jacobs and Shipley & Halmos in New York and was photographed for the winter issue of Arena Homme +.
In 2009 he walked the fall shows for Dries Van Noten and Hermes in Paris, he appeared in an editorial for Dazed & Confused and he appeared in an editorial for Black Book.
In 2011 he was in the fall issue of i-D and appeared in an editorial for Man About Town.
In 2012 he appeared in an editorial for Man About Town and walked for Cerruti and Rick Owens.
In 2013 he appeared in an editorial for L’Officiel Hommes.
In 2014 he appeared in an ad campaign for Jil Sander, he walked for Ermenegildo Zegna and he was in editorials for Dapper Dan Magazine, L’Officiel Hommes Italia and Document Journal.
More recently in 2015 Rogier Bosschaart appeared in an editorial for WSJ and was part of an ad campaign for Jil Sander.
His look books include the 2015 Carven look book.
Read more: Wiki www.fashionencyclopedia.com Rogier Bosschaart
|
Owner of original: Sociale Media : Facebook, LinkedIn etc
|
|
394 |
| Bosschaart Rogier Rogier was één van de vier genealogen die hebben meegewerkt aan het genealogisch naslagwerk "Zoons & Dochters". Zijn opzoekingen van stam C zitten verwerkt in het boek en werden verder aangevuld op deze website.
|
Owner of original: Zoons & Dochters Familiebijeenkomst 1994
Date: 1994
|
|
395 |
| Bosschaart Ron
|
|
|
396 |
| Bosschaart Ronald
|
|
|
397 |
| Bosschaart Ronald
|
Owner of original: Sociale Media Facebook, Linkedin, enz
|
|
398 |
| Bosschaart Ronny
|
|
|
399 |
| Bosschaart Roy
|
|
|
400 |
| Bosschaart Ruben
|
|
|